Brand New Telly en Mindshare bieden Content Scan

27-06-2014 (07:49) - Bureaus

Met de Content Scan willen Brand New Telly en Mindshare voortaan inzicht geven, consumenten beter betrekken en concrete aanbevelingen en handvatten bieden voor effectievere content marketing.
 
Ruud de Langen CEO van Mindshare: ‘Op verschillende punten van de consumer journey zien we het belang van content groeien. Het gaat al lang niet meer om ‘iets leuks’ het gaat om een serieus onderdeel van ons vak en met de introductie van de Content Scan bundelen we onze kennis en ervaring en werken we naar een nog volwassener content marketing landschap in Nederland.’
 
Een complete Content Scan bestaat uit een content map, dit is een quick scan van de huidige content; vervolgens een content profile, waarbij men onderzoekt wat klanten van deze content vinden en tot slot een content optimisation voorstel, waarbij men gebruik maakt van big data (surfgedrag van consumenten) om tot concrete aanbevelingen voor optimalisatie te komen. 

Voor meer informatie: www.content-scan.com 


Media

Marketing

Economisch