BrandBase achter Shell Eco-marathon Experience

06-05-2015 (07:18) - Bureaus

Burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb en president-directeur Shell Nederland Dick Benschop hebben de eerste Shell Eco-marathon Experience op Rotterdam Centraal Station geopend. De winkel is een concept van BrandBase.
 
In de Shell Eco-marathon Experience krijgen bezoekers een voorproefje van Shell Eco-marathon, de zuinigheidswedstrijd voor studententeams, en Shell Energy Lab, een festival waar bezoekers van alle leeftijden de wereld van morgen kunnen beleven. Deze twee evenementen vinden van 21 tot en met 24 mei plaats in en rond Ahoy in Rotterdam.
 
In de ‘winkel’ kunnen bezoekers onder meer een virtual reality-bril proberen, een miniversie van zichzelf laten maken door middel van een 3D augmented reality-scan en Shell’s nieuwe Urban Concept-car bewonderen. 
 

De Shell Eco-marathon Experience is onderdeel van de marketing- en communicatiecampagne die BrandBase ontwikkelde om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren voor Shell Eco-marathon. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch