Brandnew stelt retailteam aan

01-07-2014 (07:51) - Bureaus

Brandnew heeft haar activiteiten op het gebied van Identity & Packaging-design uitgebreid met retaildesign. Om deze nieuwe propositie vorm te geven is er een nieuw team aangetrokken bestaande uit Hans Rietveld (Creative) en Leontine de Groot (Strategy). Samen met directeur en eigenaar Robert Kuiper hebben zij de ambitie om van Brandnew ook binnen retail een toonaangevend bureau te maken in Food & Consumables.
 
Brandnew biedt haar klanten vanaf nu complete ondersteuning en diensten aan op het gebied van merkstrategie, identity, packaging design, fysieke en virtuele shopper omgevingen, (tijdelijke) winkels en in-store experience.
 
Rietveld (Qua, 20/20 en Tomorrow Design en De Groot (Albert Heijn, Etos, Rituals) brengen samen ruim 40 jaar ervaring mee op het gebied van design, retail en merken. Door hun krachten te bundelen met die van Brandnew eigenaar Robert Kuiper, die eerder ervaring opdeed in FMCG en consultancy, kunnen zij klanten een unieke en complete benadering van shopperdesign in al haar verschijningsvormen bieden.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch