Cape Rock maakt IDFA-campagne 2014

31-10-2014 (07:38) - Bureaus

Cape Rock heeft de campagne ontwikkeld voor het aankomende IDFA festival.De campagne laat de diversiteit van het festival zien. 
 
Om met echt documentaire beeldmateriaal te werken, is dit voorjaar wereldwijd een oproep gedaan aan documentaire filmmakers. Uit de grote hoeveelheid inzendingen is een selectie van een viertal documentaires gemaakt.
 
 In het beschikbaar gestelde beeldmateriaal is het IDFA logo in de vorm van een spiegel gezet die een reflectie van de werkelijkheid en van de wereld om ons heen laat zien. Daarmee wordt de kern van documentaires geraakt.
 
De campagne lanceert op 1 november en zal te zien zijn via abri’s, print, online en bioscopen.
 
Klant: IDFA
Bureau: Cape Rock 
Cape Rock: Concept, Creatie & Productie
CabodaRoca: Sound productie
Epidemic Sound: Compositie
FC Walvisch: Sounddesign en db5.1 mix
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch