Clear Channel Hillenaar mediapartner New Kids 2014

02-09-2014 (00:00) - Bureaus

Clear Channel Hillenaar is dit jaar opnieuw mediapartner van New Kids on the Block. De 5 finalisten van New kids on the Block 2014 zijn inmiddels bekend en presenteren hun case op 1 oktober in Vreeland bij het organiserende Brand & Business Architects (BBA).

De publieksjury (genodigden uit de marcom industrie) en de vakjury bepalen op 1 oktober welk bureau aan de haal gaat met de titel New Kid on the Block 2014. BBA’s Rob Benjamens: ‘Ik zie uit naar een middag met vijf inspirerende presentaties. De jurering van 2013 heeft de finalisten en de winnaar in het bijzonder (Kokoro, red.) het afgelopen jaar veel exposure en kansen gebracht. Ik ga er dan ook van uit dat de bureaus op 1 oktober alles uit de kast zullen halen.’

In Fonk Magazine 141 (verschijnt 31 oktober) wordt verslag gedaan van de jurering en presenteert het winnende bureau zich in een exclusief hoofdinterview. Het winnende bureau zal bovendien gedurende een jaar op de voet gevolgd worden door de redactie van fonk èn wint een outdoor campagne ter waarde van 30.000 euro (300 borden) van outdoor specialist  Clear Channel Hillenaar. De buitenreclame-exploitant is voor het tweede achtereenvolgende jaar mediapartner van dit evenement. In 2013 kon het winnende bureau Kokoro mede dankzij de gerichte inzet van outdoor-reclame succesvol het Heartvertising project realiseren.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch