Clear Channel reikt cheque uit ter waarde van 30.000 euro

30-09-2014 (15:24) - Bureaus

Buitenreclame-exploitant Clear Channel Hillenaar reikt morgen middag een cheque uit voor outdoor reclame ter waarde van 30.000 euro aan de winnaar van New Kids on the Block 2014.

De winnaar zal de cheque ontvangen uit handen van sales director Philip Meijer (foto). Morgenmiddag 1600 uur gaat de finale New Kids on the Block 2014 van start. In Fonk Magazine 141 wordt verslag gedaan van de jurering en presenteert het winnende bureau zich in een exclusief hoofdinterview. Het winnende bureau zal bovendien gedurende een jaar op de voet gevolgd worden door de redactie van fonk èn wint een outdoor campagne ter waarde van 30.000 euro van outdoor specialist  Clear Channel Hillenaar. De buitenreclame-exploitant is voor het tweede achtereenvolgende jaar mediapartner van dit evenement.
Het evenement waarvoor nog enkele plaatsen beschikbaar zijn, vindt plaats bij Brand & Business Architects in Vreeland. BBA’s partner Rob Benjamens verwacht een spannende finale. ‘Ik zie uit naar een middag met vijf inspirerende presentaties. De jurering van 2013 heeft de finalisten en de winnaar in het bijzonder (Kokoro, red.) het afgelopen jaar veel exposure en kansen gebracht. Ik ga er dan ook van uit dat de bureaus op 1 oktober alles uit de kast zullen halen.’

Wil je de finale morgen bijwonen, dan kun je nu nog inschrijven!  Voor inschrijven, klik op de banner elders  op deze pagina.



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch