DDB creëert KLM customer service-campagne

14-10-2014 (07:33) - Bureaus

Het customer serviceteam van KLM helpt deze week niet alleen reizigers die met KLM vliegen, maar ook zo veel mogelijk andere reizigers ter wereld. Met een speciale campagne, gecreëerd door DDB & Tribal Amsterdam, wil KLM reizigers kennis laten maken met de unieke klantenservice van KLM.
 
Vanuit een speciaal glazen paviljoen op Schiphol Plaza wordt vijf dagen lang customer service geboden via social media en fysiek op verschillende vliegvelden wereldwijd. Via de hashtag #HappytoHelp is alles te volgen. Net als de KLM customer service wordt de service in het paviljoen ook 24 uur per dag verleend.
 
Tijdens de looptijd van de campagne, van 13 tot en met 17 oktober, produceert en creëert een team van ruim 200 medewerkers van DDB & Tribal Amsterdam en KLM real-time, gepersonaliseerde en creatieve oplossingen voor problemen en vragen van reizigers wereldwijd. Dit doet het team niet alleen via Twitter maar ook met de ground staff van KLM op Schiphol en de diverse andere internationale vliegvelden. 
 
Merk: KLM
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productie content: MIKE TV
Productie Glazen Paviljoen: van der Waerden Producties
Technisch Producent: Sightline
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch