De Droomtuin van Little Tikes

22-05-2015 (07:29) - Bureaus

Ter promotie van het buitenspeelgoed van Little Tikes ontwikkelde 3sixtyfive de campagne ‘Tike Mijn Tuin’. De samenwerking tussen on- en offline kanalen resulteerde in een digitale campagne met als analoog hoogtepunt: een droomtuin in de vorm van een kleurplaat.
 
De Tike Mijn Tuin-campagne stimuleert creativiteit en een gezamenlijk knutselmomentje voor ouder en kind. Samen maken ze een droomtuin gevuld met hun favoriete buitenspeelgoed. Winnaars zien hun droomtuin werkelijkheid worden. Zij winnen het speelgoed dat zij in hun kleurplaat hebben verwerkt.
 
Kenmerkend aan de campagne is het gebruik van zowel on- als offline kanalen. Online vind je de digitale kleurplaat, informatie, likes en shares, in Nederlandse en Belgische speelgoedwinkels het fysieke Tike Mijn Tuin-pakket. Ouders kunnen samen met hun kinderen de kleurplaat maken en inleveren via een Facebook-tab. 
 

 


Media

Marketing

Economisch