De F’jes van NR6

12-12-2014 (00:00) - Bureaus

En weer is er een bureau dat talent een extra kans biedt. NR6 start met de F’jes’. Hiermee krijgen net afgestudeerden in de reclamebranche de kans om te werken voor grote merken. Elke drie maanden gaat steeds een nieuw team van drie creatieven betaald aan de slag voor klanten van NR6.  
 
Paul Arts, Managing Director NR6: ‘Afgestudeerden zitten met een groot probleem. Er zijn te weinig banen. De reclamebranche helpt hierbij niet heel hard mee. De meeste bureaus vragen ervaring en die moeten veel afgestudeerden juist opdoen. NR6 neemt het voortouw om jonge talenten een carrière-start te laten maken binnen de reclamebranche. Bovendien is het voor ons ook heel leerzaam en inspirerend om regelmatig een frisse wind door het bedrijf te laten waaien.’
 

Het eerste ‘F’jes- team bestaat uit Myrthe van Dijk, Jolien Kappert, Èwa Oduguwa. Zij mogen de komende drie maanden onder begeleiding van het ervaren team van NR6 campagnes uitwerken voor onder andere Carbonell, Lassie, Port of Amsterdam en JB digital.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch