De ‘Huizenpromoter’ van ABN, Red Urban en Wefilm

04-12-2014 (07:31) - Bureaus

Om deze mensen een handje te helpen bij de verkoop van hun huis heeft ABN AMRO in samenwerking met Red Urban en Wefilm de ‘Huizenpromoter’ ontwikkeld. 
 
Deze maand maken huizenverkopers via Huizenpromoter.nl elke dag kans op een promotieactie voor hun huis. Deze acties worden volledig gefinancierd door ABN AMRO.
 
Huizenverkopers kunnen zich via de website elke dag aanmelden voor een bijzondere promotieactie. Van een mega reclamezuil langs de snelweg, tot een reclamevliegtuig met het huis erop. De website is ontwikkeld door Red Urban in samenwerking met MediaMonks.
 

De campagne trapte af met een film over een bijzondere bezichtiging, waarvoor een échte achtbaan in een te koop staand huis in Ermelo werd gebouwd. De achtbaan leidde potentiële kopers vliegensvlug door het huis. De film, ontwikkeld door Wefilm en geregisseerd door Joris Dommels, werd binnen één dag ruim anderhalf miljoen keer bekeken. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch