De Nieuwe Zaak stopt met webwinkels

27-11-2014 (07:31) - Bureaus

Ongeveer vijf jaar na de start van de exploitatie van een aantal eigen webwinkels, gaat De Nieuwe Zaak zich volledig focussen op haar bureau-activiteiten. 
 
Johan Keurentjes, directeur van De Nieuwe Zaak: ‘Om echt succesvol te kunnen zijn in de exploitatie van een webwinkel is een zekere omvang nodig en moet de organisatie volledig ingericht zijn op online retail. De Nieuwe Zaak bouwt momenteel haar retail-activiteiten af om zich volledig te richten op de verdere groei van haar bureau-activiteiten en het realiseren van haar missie om het beste full service e-commerce bureau van Nederland te worden.’
 

‘Het is voor ons lastig gebleken om voldoende tijd en energie in de eigen shops te steken, aangezien we tegelijkertijd hard groeien als full service e-commerce bureau. Hoewel het geen eenvoudige beslissing is geweest, hebben we toch het besluit genomen om meer ruimte te geven aan de activiteiten die tot de kern van onze onderneming behoren.’ 


Media

Marketing

Economisch