De reclametrends van 2015 volgens Havas

24-12-2014 (07:26) - Bureaus

Havas Worldwide heeft de trends in de reclamebranche voor 2015 gepresenteerd. 
 
Volgens het bureaunetwerk adapteren we nieuwe sociale kanalen sneller en worden ze samen steeds vaker een blend van ervaringen die we met elkaar delen. Daarbinnen winnen vooral de shared communities aan populariteit. Denk aan bedrijven als AirBnB en Uber. Zij groeien omdat we bereid zijn te delen.
 
Het trend rapport levert ook inzichten in de opnieuw gedefinieerde midden klasse en de conclusies van de welstand voor de korte en lange termijn. Vrouwen zullen vaker in leidinggevende functies te zien zijn, wat tevens een verdere feminisering van de samenleving inzet. 
 
Verder is er door de crisis een enorme groei geconstateerd in kleine gespecialiseerde bedrijven die goed aan de behoefte naar lokale producten/diensten kunnen voldoen en kunnen concurreren op prijs en kwaliteit.
 

Benieuwd naar het Trendrapport? Klik hier! 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch