DELA-hit Ogilvy krijgt drievoudig vervolg

14-02-2014 (08:02) - Bureaus

Na het eerste deel van de vaak geprezen ‘mooie woorden’-campagne van vorig jaar lanceert coöperatie DELA in de vorm van drie tv-commercials en bijbehorende mini-documentaires een emotioneel vervolg. Ogilvy & Mather Amsterdam is verantwoordelijk voor het creatieve concept, Wefilm voor de productie.
 
Deze nieuwe campagne moet mensen er bewust van maken om niet te wachten met het delen van mooie woorden. In authentieke films, zonder acteurs en opgenomen met verborgen camera’s, spreken mensen mooie woorden voor elkaar uit. Zo zien we Leo die zijn vrouw Fie verrast met het uitspreken van zijn liefde en dank voor haar. Ze zijn 52 jaar getrouwd en hun liefde voor elkaar is hartverwarmend. Oud-leerling Mark bedankt zijn mentor Marc voor zijn steun tijdens zijn schoolperiode. Dankzij hem is hij geworden wie hij nu is. Martine zingt haar vader Klaas toe, die sinds het overlijden van zijn vrouw ook de moederrol heeft opgepakt.
 
Om te laten zien wat het verhaal achter elk van de tv-commercials is, zijn er tevens mini-documentaires gemaakt en op www.delavoorelkaar.nl te bekijken. De website geeft mensen daarbij de mogelijkheid zelf mooie woorden te delen.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch