Derk van Beek strategy director Fitzroy

05-03-2015 (15:19) - Bureaus

Derk van Beek is aan de slag gegaan als strategy director bij het Amsterdamse bureau Fitzroy. Hij is afkomstig van FHV BBDO, waar hij (mede)verantwoordelijk was voor de veelbekroonde Hi-campagnes, maar ook Mars Nederland, DNB, Bayer en World Animal Protection. 
 
Hiermee komt het totaal aantal strategen bij Fitzroy op 3. ‘We hebben in totaal 23 talenten waarvan dus 3 strategen. We vinden het belangrijk om complexe vragen rond consumentengedrag, technologie en media eerst door strategen te laten kraken. Het landschap is nu te complex om alleen bij creatieven neer te leggen. Met de komst van Derk hebben we weer een T-shaped talent in huis die ons nog meer voorbereid voor de moeilijkere vraagstukken’, aldus directeur Jur Baart.
 
Fitzroy werkt op dit moment voor klanten als Knab, Hero Internationaal, Doritos, Hyundai, Kornuit, Ben & Jerry’s en Lenovo. Onlangs won het ook de pitch om brood weer op de kaart te zetten.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch