Dietwee vernieuwt merkstijl KPN

02-04-2014 (08:02) - Bureaus

Sinds 1 maart voert KPN een nieuwe campagne met het thema ‘Voel je vrij’, gemaakt door N=5. Om de waarde ‘vrijheid’ in alle communicatie van KPN zichtbaar en voelbaar te maken, heeft ontwerpbureau Dietwee de KPN-merkstijl gerevitaliseerd.
 
Het resultaat is een merkstijl die helemaal nieuw aanvoelt, terwijl de merkuitgangspunten ‘eenvoud’, ‘persoonlijk’ en ‘vertrouwen’ onveranderd zijn. Logo en typografie blijven hetzelfde, waardoor herkenbaarheid gegarandeerd is. Aan de achterkant blijft het leeuwendeel van de richtlijnen en instructies onveranderd. 

 


Reacties

Ik zag al de eerste videoclips van deze nieuwe KPN-campagne. Ziet er verfrissend uit! Vooral die video met dat gezin bij BNR Nieuwsradio en in het Rijksmuseum ;) Release 8/9 april 2014
Richard Lamb @ 02-04-2014 09:39 uur

Media

Marketing

Economisch