Dietwee wint pitch Sogeti

21-06-2012 (00:00) - Bureaus

ICT-dienstverlener Sogeti heeft na een pitch gekozen voor Dietwee - merk, ontwerp en communicatie. De opdracht bestaat uit een totale merkrevitalisatie en een herziening van alle merkcommunicatie.
 
Sogeti, onderdeel van Cap Gemini, hoort tot de belangrijkste ICT-dienstverleners van Nederland. Het bedrijf legt zich al 40 jaar toe op het ontwerpen, realiseren, inrichten en managen van stabiele en betrouwbare ICT-oplossingen. Daarmee bedient Sogeti klanten in de top 200 van het Nederlandse bedrijfsleven. 
 
Aan Dietwee is nu de taak om die onderscheidende kracht van Sogeti tot uitdrukking te brengen in een vernieuwde merkidentiteit en een nieuw communicatieconcept. De nieuwe identiteit moet Sogeti zichtbaarder en herkenbaarder maken voor zowel de markt als potentiële werknemers. Identiteit en communicatie zullen beter uitdrukking geven aan de strategische doelstelling en de krachtige interne structuur van de organisatie. 

Media

Marketing

Economisch