Directie TriMM breidt uit

13-02-2015 (07:26) - Bureaus

De directie van internetbureau TriMM is uitgebreid met Jorens Thomassen en Rogier Florijn. De huidige eigenaren, Marc Woesthuis en Kathy van Eijkelenburg, krijgen daarmee versterking om de ingezette koers met meer slagkracht en in een hoger tempo voort te zetten.
 
Thomassen heeft een lange historie bij TriMM. Onder zijn leiding zijn de afgelopen jaren Agile teams ingevoerd en met succes gaan draaien. Voor meer versnelling en verbetering van de processen en organisatie, neemt hij nu vanuit de directie deze verantwoordelijkheid.
 

Florijn is inmiddels vijf jaar werkzaam bij TriMM. Vanuit een ondernemers- en marketingachtergrond heeft hij met succes  aan de B2B marketing propositie van TriMM gebouwd. Het portfolio is uitgebreid met een verscheidenheid aan klanten waarvoor innovatieve online toepassingen worden ingezet. Hij zal als directeur deze B2B marketing propositie verder uitbouwen. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch