Duitse Red Dot’s voor Fabrique

28-10-2014 (07:31) - Bureaus

Fabrique is tweemaal onderscheiden met een Red Dot Communication Design Award. Het ontwerpbureau ontving de Duitse prijs voor de visuele identiteit van de Erasmus University Rotterdam en de Koken-app van Allerhande.
 
De visuele identiteit van de Erasmus University Rotterdam is dit studiejaar geïntroduceerd. Met de handtekening van Erasmus als uitgangspunt creëerde Fabrique een unieke stijl die alle instituten en faculteiten de ruimte geeft om effectief te communiceren en die toch alles samenbindt.
 
De Allerhande Koken-app is een iPad-app waarmee echt iedereen lekker kan koken. Iedere stap in de recepten is duidelijk beschreven en wordt ondersteund met foto’s én video-instructies. De stembediening maakt het swipen met vette vingers overbodig. De Koken-app is het resultaat van een intensieve samenwerking tussen Albert Heijn/Allerhande, Studio Room, MediaPartners, Albert Heijn IM Online en Fabrique.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch