Een selfie voor het goede doel

13-11-2014 (13:56) - Bureaus

Wat doe je als een simpel bankje aan een Amsterdamse gracht, door een tranentrekkende film en een boek (‘The Fault in our Stars’) wereldberoemd wordt, waarvoor mensen van heinde en verre komen om een selfie te nemen? 
 
Dan zorg je ervoor dat al die mensen hun selfie delen op één website om aandacht te genereren en donaties op te halen voor een goed en relevant doel. Nu staat het bankje ook centraal in de fondsenwervingscampagne Fight from the bench voor Fight Cancer, georganiseerd en geproduceerd door een groep belangeloos meewerkende Amsterdamse creatieven.
 
Tijl Beckand, Ben Saunders, Tjeerd Oosterhuis, Nadia Palesa, Sofie van den Enk, Jolanda van den Berg, Howard Komproe en vele andere mensen hebben inmiddels hun selfie via www.fightfromthebench.com gedeeld. Brandwalk is de initiator van het idee.

Partners:
FRTRSS
FUSE Communication
Christan Beeke/thebliss webdevelopment
Ralph Edelstein
Dominique Lesbirel
Firma Buurman

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch