Eigenaar verhuisbedrijf in KPN-campagne Ogilvy

02-12-2014 (07:37) - Bureaus

Kees Koenders is mede-eigenaar van het verhuisbedrijf Coulance. Het vaste verhuisbedrijf van meerdere Amsterdamse reclamebureaus. Zo ook van Ogilvy & Mather, die in hem het perfecte verhaal zagen voor een nieuwe campagne voor KPN 4G zakelijk.
 
Al bijna 50 jaar zit Koenders in het transport- en verhuisbedrijf dat zijn vader in 1944 oprichtte. Door de jaren heen heeft hij de tijden compleet zien veranderen. Koenders vertelt er over in de mini-docu die Ogilvy & Mather over hem maakte. 
 
Ook zijn 94-jarige vader die het bedrijf oprichtte is aan het woord. Over hoe het vroeger allemaal ging en hoe het nu gaat. Want: 'Als je niet verandert blijf je stilstaan, en als je stilstaat schiet je niet op.' Deze Cruyffiaanse wijsheid van Kees Koenders is meteen het idee achter de campagne voor KPN; Zaken veranderen. Maar hoe zouden zaken veranderen wanneer je optimaal gebruik maakt van 4G?
 
Op kpn.com/4gverandertdezaak krijgt Kees hiervoor een aantal passende suggesties. Met dit verhaal wil KPN alle MKB-ondernemers in Nederland inspireren om na te denken over de toekomst van hun bedrijf. En de rol die 4G van KPN daarin kan spelen. De campagne wordt aangejaagd via eDM, bannering en social.
 
Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam
CCO: Darre van Dijk
Creative Director: Henk Nieuwenhuis
Concept: Jesse Ridder & Jurriaan van Bokhoven
Video: Juriaan van Berkel, Mees Ubachs, Lars Hidding, Colin Tossijn
Strategie: Johan Karper
Account: Esther de Kok
Sound: Post Office
Klant: Jan Jaap Loef, Marc Haseth 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch