Even Apeldoorn Bellen, deel 56!

29-07-2014 (07:42) - Bureaus

Na voodoopoppetjes, monstertrucks, gigantische vliegen en doorgeslagen acupuncturisten is ie er: de 56ste ‘Even Apeldoorn Bellen’-commercial. De spot speelt in op de auto van de toekomst: de self-driving car. 
 
De door DDB & Tribal Amsterdam gemaakte commercial laat zien dat, hoewel de techniek er klaar voor lijkt te zijn, Nederland er misschien nog niet helemaal klaar voor is.
 
Pol Hoenderboom, Creatief Directeur DDB & Tribal Amsterdam, over de shoot: ‘De zelfrijdende auto is op dit moment een hot topic. Een uitgelezen kans om hier met Centraal Beheer Achmea op in te haken. Onze eigen ‘zelfrijdende auto’ kwam trouwens niet ongeschonden uit de shoot. Een plaatselijke automobilist was zo afgeleid, dat hij vol in de ster van de reclame, op onze ‘hero’ auto, reed.’
 
Eerder verscheen er op autoblogs een teaserfilm die het gesprek rondom de self-driving car weer deed aanwakkeren. In de film is een prototype van de self-driving car te zien op de Nederlandse snelweg A270, een testtraject voor auto-experimenten. Oplettende kijkers konden het logo van Centraal Beheer Achmea in camouflagebestickering van de testauto herkennen.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch