Fabrique ontwerpt voor Nationaal Militair Museum

15-12-2014 (00:00) - Bureaus

Afgelopen vrijdag opende Koning Willem-Alexander het Nationaal Militair Museum (NMM) in Soesterberg. Fabrique [merken, design & interactie] ontwikkelde de visuele identiteit en digitale middelen van het indrukwekkende museum.
 
Het nieuwe museum vertelt over heden, verleden en toekomst van de Nederlandse krijgsmacht en herbergt 5000 jaar militaire geschiedenis in een gebouw van 35.000 vierkante meters.

Projectontwikkelaar Heijmans betrok Fabrique al in een vroeg stadium bij de plannen voor het NMM. Zo kon Fabrique vanuit één visie de identiteit, de website, de interactives en de app voor het museum ontwikkelen.
 
Fabrique werkte bij de realisatie van de projecten voor het NMM nauw samen met Bruns, Heijmans, KisstheFrog, Kossman.dejong, Shosho, Toinkworld en Q42.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch