Fama Volat achter redesign snackgroente Tommies

19-05-2015 (07:16) - Bureaus

Snackgroentemerk Tommies heeft een nieuw gezicht. De clown die alle verpakkingen siert, is na tien jaar vernieuwd. Het nieuwe ontwerp markeert de start van een landelijke campagne om mini-groente als gezond snoep en verantwoord tussendoortje te positioneren. 
 
Yvonne Vanlier, marketing manager Tommies: ‘AGF-marketing is een vak apart maar we zien in deze categorie branding sterk opkomen. Consumenten krijgen merkvoorkeur als hun groente van betrouwbare telers afkomt. Herkomst en afzender winnen aan terrein. Wij hebben hier als uitvinder van snoeptomaatjes een voorlopersrol in.’
 
Het Eindhovense kantoor van Fama Volat begeleidt de herpositioneringscampagne. Partout Interactive ontfermt zich over het online deel. Levi Sars van Fama Volat, creatief verantwoordelijk voor het redesign: ‘We hebben het logo en beeldmerk toegankelijk gemaakt voor verschillende doelgroepen en toepassingen en de merkessentie Healthy Happiness overeind gehouden.’

  


Media

Marketing

Economisch