Film wordt een feestje dankzij Vandejong

21-08-2014 (07:40) - Bureaus

De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) organiseert in september de Nationale Filmdagen. Vandejong Creative Agency heeft het merk en de campagne ontwikkeld.
 
Tijdens de feestelijke promotieweek wordt film gevierd: alle bioscopen en filmhuizen in Nederland organiseren verschillende festiviteiten die de dagen een festivalkarakter geven. Bovendien betalen bezoekers gedurende de dagen maar vijf euro voor een kaartje. Voor de allereerste editie ontwikkelde Vandejong het merkconcept en de campagne.
 
Voor de campagne is een bioscoopcommercial gemaakt die de bioscoopbezoeker feestelijk en filmisch uitnodigt om de filmdagen te bezoeken. De commercial is geregisseerd door Noël Loozen die tevens de fotografie heeft gedaan. Daarnaast is de nieuwe website nationalefilmdagen.nl online, wordt zowel een print als een online campagne ingezet en zullen alle bioscopen en filmhuizen van Nederland uitbundig worden aangekleed.

De week zal van 18 t/m 24 september voor het eerst plaatsvinden en jaarlijks terugkeren. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch