Gastvrij met IKEA en LEMZ

08-10-2014 (07:28) - Bureaus

IKEA lanceert een campagne waarin gastvrijheid centraal staat. Met de ‘Hoi Visite’ campagne wil het woonwarenhuis Nederlanders helpen om vaker gasten te ontvangen en op visite te gaan. 
 
De nieuwe campagne gaat op maandag 13 oktober van start en wordt ondersteund op tv, radio, online en via social media. Reclamebureau LEMZ is samen met productiemaatschappij CZAR verantwoordelijk voor de campagne.
 
‘Nederlanders houden van visite, maar door de komst van digitale media hebben we steeds minder persoonlijk contact. Bovendien zijn we niet altijd op bezoek voorbereid en stellen door tijdsgebrek ons huis niet open. Zonde, want je huis openstellen voor vrienden en familie verbindt en is gezellig. Daarom willen we met de ‘Hoi Visite’ campagne Nederlanders inspireren om gastvrijer te zijn. Met onze hulp geeft het ontvangen van visite geen stress, maar voldoening’, aldus Jeroen Hubert, Country Marketing Manager IKEA Nederland.
 

 


Media

Marketing

Economisch