Holland Festival vraagt Thonik

24-09-2014 (07:42) - Bureaus

Holland Festival heeft designbureau Thonik gekozen om de nieuwe huisstijl van het festival te ontwikkelen. Het festival, dat een rijke vormgevingsgeschiedenis heeft, wil met de nieuwe huisstijl de komende 10 jaar uitzonderlijk en uniek blijven in zijn uitingen en communicatie. 
 
Thonik gaat onder leiding van Nikki Gonnissen en Thomas Widdershoven tevens de festivalcampagnes ontwerpen in de komende jaren. Het bureau heeft de opdracht in de vormgeving de artistieke hoogwaardige kwaliteit en uniciteit van het Holland Festival te tonen, en tevens een breed publiek aan te spreken.
 
‘We vinden de opdracht een grote eer. Met voorgangers als Anthon Beeke, Total Design, Wim Crouwel, Studio Dumbar, Laboratorium, Maureen Mooren en Daniël van der Velden en Dick Elffers is dit echt een project in het hart van de Nederlandse grafische cultuur’, aldus Gonnissen.
De nieuwe huisstijl zal voorjaar 2015 voltooid zijn.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch