Bureau Nieuws

HUNT geeft visitekaartje af

HUNT geeft visitekaartje af 14-03-2013 -
HUNT lanceert Business Activation Cards. Traditionele visitekaartjes met een call-to-action. De voorzijde wordt gebruikt voor eigen gegevens en de achterzijde als waardebon of kortingscoupon. 
 
‘Visitekaartjes worden eerder bewaard als ze een absolute waarde vertegenwoordigen’, aldus Arjan Ribbe van HUNT. ‘Daarnaast is het leuk om iemand echt iets te geven, in plaats van alleen je gegevens.’ Heineken Experience, Van Moof en Greetz hebben al een aanbod op de visitekaartjes van HUNT staan. Andere Business activation cards zullen snel volgen, laat Ribbe weten.
 
Ieder visitekaartje heeft een activatiecode. Hiermee kan de ontvanger eenvoudig gebruik maken van de korting of een cadeau claimen. Verder kan HUNT natuurlijk zien of de relatie iets met het cadeautje gedaan heeft. Tot slot bereikt de adverteerder op sympathieke wijze een belangrijke groep beïnvloeders of prospects: marketeers, mediamensen en creatieven.
 
HUNT creative business activation is het activatiebureau binnen het netwerk van HAVAS Worldwide Netherlands. 
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Reacties

Commentaar wordt gewaardeerd, mits u de reactieregels respecteert. Door te reageren, geeft u aan deze regels te hebben gelezen en er mee in te stemmen. De redactie van RW Online behoudt zich te allen tijde het recht voor reacties die niet aan de regels te voldoen, te wijzigen of te verwijderen. Uw e-mailadres wordt uitsluitend gevraagd om misbruik van de reactiemogelijkheden te voorkomen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond en wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden. We bewaren uw gegevens strikt vertrouwelijk.
 
Naam :
E-mail adres :
Reactie :
Gegevens onthouden?
Ja Nee
RSS feed van de Media Nieuws pagina

Media Nieuws

RSS feed van de Marketing Nieuws pagina

Marketing Nieuws

RSS feed van de Financieel Nieuws pagina

Financieel Nieuws