IJskoud gokken met Renault en Dorst & Lesser

19-01-2015 (07:27) - Bureaus

Renault lanceert haar ‘Raad de Sneeuwhoogte’. Op het online platform worden wintersportliefhebbers uitgedaagd de sneeuwhoogte te raden op 20 februari om 15.00 uur in Tignes op basis van de actuele weersinformatie en een livestream van het skigebied.
 
De campagne is een samenwerking met het Noorse kledingmerk Helly Hansen en wordt ondersteund door radio, online en offline communicatie. Iedereen kan op www.raaddesneeuwhoogte.nl een voorspelling doen van de sneeuwhoogte. 
 
Opdrachtgever: Renault Nederland (Jos van den Bergh en Inge Reichman) - Renault BeLux (Xavier Laporta en Myriam Baya)
Bureau: Dorst & Lesser
Creatie & copy: Dorst & Lesser
Development: Wirelab 
Productiemaatschappij: Shoot the Rabbit 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch