IN10 wint pitch Dierenbescherming

20-03-2015 (14:13) - Bureaus

Na een brede bureau-oriëntatie en een pitch-opdracht heeft de Dierenbescherming voor IN10 gekozen. Onder het motto ‘Iedereen een Dierenbeschermer’ gaat de Dierenbescherming met hulp van IN10 werken aan continue zichtbaarheid én activatie van doelgroepen.
 
Een nieuwe communicatiestijl doet recht aan de actiegerichtheid van de Dierenbescherming en brengt de doelgroep heel concreet tot actie om te doneren, vrijwilliger te worden, Beter Leven vlees te kopen of lid te worden.  

De zichtbaarheid wordt nog groter met de jaarlijkse fondsenwervende campagnes voor de zomer en rond Dierendag. Met behulp van customer journeys worden tal van contactmomenten gecreëerd onder bestaande en nieuwe doelgroepen. Bijvoorbeeld door de inzet van Instagrammers die asieldieren eens van hun mooiste kant laten zien. Een nieuwe vorm van vrijwilligerswerk die IN10 bedacht. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch