Indringende Parkinson-film van Saatchi

15-07-2014 (07:38) - Bureaus

Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Amsterdam is klaar voor de volgende opvallende campagne waarin de strijd tegen Parkinson centraal staat.
 
In de strijd tegen Parkinson moeten nog heel wat stappen gezet worden. En daar is geld voor nodig. Om de Parkinson Vereniging financieel te steunen lopen een aantal patiënten (en vrijwilligers) van tot en met vrijdag mee in de Nijmeegse Vierdaagse. 
 
Het wordt zwaar. Het wordt afzien. En niet alleen vanwege de afstand. Maar niets kan de lopers stoppen, zoals en vakgenoot Parkinson patiënt Joan van Haaften in de film laat zien. De gebruikte muziek is het officiële Nijmeegse Vierdaagse-lied. 
 
Bureau: Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Amsterdam
Creative Directors: Maarten Dobbelaar & Rick Coolegem
Strategie: Geert-Jan Baltus
Producer: Lotte de Rooij
Account: Marcel Hölscher
Klant: Joan van Haaften, Eric Roos, Jolanda van der Velde, Hanne de Haan-Louiset, Stefanie van Vliet
 

 


Media

Marketing

Economisch