iris Worldwide breidt uit

09-04-2014 (08:20) - Bureaus

Door de toenemende vraag van klanten, breidt iris, het ‘creative innovation network’, de digitale, creatieve en strategische afdelingen uit. Ter versterking van het team in het Amsterdamse kantoor neemt iris vijf talenten aan. 
 
Chris Friend, Managing Director van iris’ Amsterdamse kantoor zegt over de groei van het netwerkbureau in de regio: “iris is on a growth mission as a network and in Amsterdam in particular we are seeing great opportunity in delivering bigger and bolder campaigns for clients. It is great to see that the trust our existing clients have given us over the past four years is resulting in steady growth in the local market and internationally, with new clients like Sol coming on board. I have no doubt that our five new team members will be an asset to our existing team.
 
Josh Stuart (foto) versterkt iris als Creative en zal werken op het gehele klantenportfolio. Hij zal zijn internationale ervaring, opgedaan bij DDB&Tribal Amsterdam en DRAFTFCB in Auckland, toepassen in concepten en het schrijven van copy voor zowel globale als lokale campagnes. Stuart zal rapporteren aan Tom Ormes, Creative Director bij iris’ Amsterdamse kantoor. Een andere toevoeging aan Ormes’ team is Hera Kusyuniansari die als Junior Designer aan de slag gaat. 
 
Marie Claire van Gelder zal zich als Digital Account Director voegen bij de account afdeling, terwijl Manon de Jong de rol van Community Manager op zich zal nemen in ditzelfde team. Van Gelder komt vanuit een client service rol bij TBWA/Busted naar iris. Beide zullen rapporteren aan Anna Söderström, Board Director. 
 

Door de groei van iris’ management consulting tak Concise versterkt iris haar strategische mogelijkheden, voor deze groei heeft Concise de analist Vincent Hoftijzer aangesteld. Hij zal rapporteren aan Paul Greenep; Managing Director van iris Concise in de regio.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch