KesselsKramer doet Kinderboekenweek-campagne

10-10-2012 (08:26) - Bureaus

De jaarlijkse Kinderboekenweek heeft een opvallend nieuw gezicht: een kind dat volledig bestaat uit boeken. Dit boekenkind lijkt een tot leven gekomen stapel boeken en speelt een actieve rol in de fantasie van kinderen. De nieuwe blikvanger staat centraal in tv commercials, affiches, point of sale materiaal, online en PR rond de komende Kinderboekenweken. Het boekenkind is geen computeranimatie, maar bestaat uit tientallen echte kinderboeken. Voor Simon Wald-Lasowski die het boekenkind fotografeerde en animeerde dus letterlijk een zware klus.
 
Achterliggend thema van de campagne is het thema van de Kinderboekenweek zelf: 'Hallo wereld!'. Dit thema draait vooral om 'ontmoeten'. Ontmoetingen vanuit nieuwsgierigheid en vanuit een verlangen nieuwe mensen, plaatsen en dingen te ontdekken.  

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch