KIJK volgens Koeweiden Postma

03-10-2014 (07:27) - Bureaus

We schreven woensdag al over het compleet vernieuwde VOD-platform van SBS: KIJK. De zendergroep heeft Koeweiden Postma gevraagd samen een logo te ontwikkelen voor KIJK nu het platform zo’n belangrijke rol speelt in de digitale strategie van Sanoma/SBS. 
 
Hugo van den Bos (strategy director Koeweiden Postma): ‘De uitdaging was om een logo te ontwikkelen dat sterk genoeg is om in al het mediageweld overeind te blijven en dat tegelijkertijd overbrengt dat er héél veel te zien is. Het logo moet uitdagen om te KIJKEN. Verder was het belangrijk dat het logo zich duidelijk zou onderscheiden van dat van SBS, Net5 en Veronica, maar door de kleurrijke oplossing was het toch mogelijk om de kleuren van de drie zenders erin te verwerken. Voordeel daarvan is dat door het gebruik van de bestaande kleuren ook binnen de content kan worden gedifferentieerd. Zo staat er iets herkenbaars en toch iets heel nieuws. Dat is precies de bedoeling.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch