KINGSDAY breidt verder uit

24-03-2014 (07:56) - Bureaus

KINGSDAY heeft vier nieuwe krachten in haar gelederen. Wencke van Lankveld (29) start als Digital Producer en heeft eerder gewerkt bij van Wanten Etcetera, Selmore en Selmore Lynx. Haar laatste functie was aan klantzijde als Marketing Manager bij Simpel. 
 
Christine van der Schilden (31) gaat aan de slag als Account Manager. Ze komt van FHV BBDO en Proximity waar ze werkte op klanten als Mercedes-Benz, Mars en Robeco. Daarvoor was ze Projectmanager bij &KoenseSeverein. 
 
Corinne Jongh (31) begint als strateeg bij het bureau. Hiervoor was ze Strategy Planner bij TBWA\NEBOKO en eerder heeft ze bij Y&R gewerkt. 
 

Gitta Brands (46) neemt vanaf nu de taken waar als Office Manager. Brands heeft hiervoor gewerkt bij EuroRSCG 4D, La Comunidad, BrandBase en TMP&CO op diverse klanten.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch