Kingsday stopt Effie in de blender

26-08-2014 (07:37) - Bureaus

24Festival staat dit jaar in het teken van de effectiviteit van creatieve samenwerking. Om dit te illustreren deed Kingsday een Leeuw en een Effie in de blender. Will it blend? 
 
De campagne is gemaakt In opdracht van de BVA en VEA voor het festival dat op dinsdag 7 oktober plaats zal vinden. De Stadsschouwburg is dan 24 uur lang het verzamelpunt voor iedereen in de reclame, marketing, media en communicatie.
 
‘24festival, met z’n enorm uiteenlopende programma en met het Effie gala als hoogtepunt, is het visitekaartje van onze industrie. Het is ons een eer daar een campagne voor te mogen maken’, vertelt Bram de Rooij, creative partner van Kingsday.
 

De campagne, waarvoor werd samengewerkt met fotografe Wendy van Santen en de filmers van Uuber, is een hommage aan de virals van BlendTec, waarin zo’n beetje alles wat past in een blender wordt gestopt, van kip met een blikje cola tot een iPhone. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch