Kleinere bureaus gaan op in The Valley

07-04-2015 (08:41) - Bureaus

The Valley integreert vier specialistische labels in één creatief bureau. Internetbureau the people’s valley, eCRM bureau Veritate, reclamebureau Pickle Factory en mobiele specialist mobtzu gaan vanaf deze week verder onder één naam: The Valley.
 
Met The Valley ontstaat er een 65 medewerkers tellend bureau dat alle specialistische kennis in zich bergt die voorheen bij de afzonderlijke labels was ondergebracht.
 
De koerswijziging komt voort uit een veranderde behoefte bij klanten. Werden in voorgaande jaren de website, social media, e-mailmarketing, reclame en apps nog onafhankelijk van elkaar ontwikkeld, tegenwoordig draait het om merkconsistentie door de hele customer journey. Bedrijven gaan in toenemende mate naar een integrale marketing benadering, waarbij elk contactmoment tussen merk en klant een moment van de waarheid is.
 
The Valley focust zich op 3 pijlers: merkstrategie, user experience en data. Het bureau werkt met haar klanten vanuit een goed doordachte merkstrategie aan best-in-class user experiences over alle touchpoints, die dankzij de inzet van data persoonlijk en relevant zijn.
 
Philip Kok, CEO: 'Merkconsistentie binnen de totale customer journey neemt in toenemende mate een centrale plek in binnen de marketingcommunicatie. Dankzij onze labelstrategie hebben wij ons de afgelopen jaren gespecialiseerd in online, eCRM, merkcampagnes en mobiel. Deze specialismen blijven extreem belangrijk. De echte magie ontstaat als verschillende specialisten samen aan tafel gaan zitten bij de klant.'
 
The Valley creëert vanuit een duidelijke merkstrategie, optimale klantervaringen over alle kanalen. Het bureau wordt aangestuurd door Philip Kok (CEO), Auke Meijer (CFO/COO) en Brian Oostenbrink (CXO). The Valley werkt onder andere voor ABN Amro, Erasmus Universiteit Rotterdam, Fokker, Goede Doelen Loterijen, Hertog Jan, New York Pizza, Nike TEAM, NS, ONVZ Zorgverzekeraar, PON, Rabobank, Raet, Renault, Sandd, Tommy Hilfiger, Sultana, UWV en Verkade.
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch