KOKORO aan de slag voor Transavia

09-03-2015 (07:16) - Bureaus

Transavia en KOKORO gaan een intensieve samenwerking aan om het vernieuwde Transavia op de kaart te zetten. Het bureau kwam de afgelopen maanden als beste naar voren in de pitch die Transavia eind vorig jaar heeft uitgeschreven. 
 
Rik Heijmen van KOKORO: ‘We zijn enorm blij dat Transavia voor het bureau van een nieuwe generatie heeft gekozen. KOKORO zal de komende tijd de emotionele connectie tussen het hart van Transavia en het hart van mensen verder gaan verstevigen. Samen met het Transavia team gaan we bouwen aan het nieuwe Transavia. Een oerhollands merk met de ambitie om de nieuwe favoriete lowcost airline van Europa te gaan worden.’
 
De komende maanden gebruiken Transavia en KOKORO om het creatieve werk en de werkwijze tussen KOKORO en de bureaus waar Transavia al mee samenwerkt verder vorm te geven. Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch