Koopal en Den Boer VEA Legends

12-12-2014 (12:50) - Bureaus

Tijdens het jaarlijkse VEA Legend Dinner zijn Cor den Boer en Diederick Koopal uitgeroepen tot VEA Legend 2014. De twee waren met Simon Neefjes de oprichters van Neboko en hebben als creatief team school gemaakt met campagnes voor Cup-a-Soup, Heineken en Albert Heijn.
 
Na Giep Franzen, Albert Winninghoff, Paul Meijer, Pietro Tramontin, Frank Pels, Hans van Dijk, Béla Stamenkovits, Tejo Hollander en Lucas Mees hebben Den Boer en Koopal een plek gekregen in de VEA Hall of Fame. 

Nieuw dit jaar is dat het VEA-bestuur heeft besloten om naast de senior Legend ook veelbelovend jong talent een podium te geven in de vorm van The Next Legend. Iemand die gezien zijn of haar performance weleens in de toekomst in de VEA-eregalerij zal kunnen staan. Met de verkiezing van de Next Legend wil de VEA het belang van de ontwikkeling van jong talent in ons vak onderstrepen.

Er waren drie genomineerden: Anke Kuik (Vivaki), Reinier Steures (Natwerk) en Robert Volten (TBWA\Neboko). Volten is uiteindelijk als winnaar uit de bus gekomen. De prijs voor the Next Legend is een zetel in het VEA-bestuur voor de duur van een jaar.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch