KRO Magazine vraagt Branding a Better World

07-05-2015 (07:38) - Bureaus

KRO Magazine heeft na een bureauoriëntatie gekozen voor Branding a Better World als strategisch- en creatief partner voor de campagne rondom het 90-jarig bestaan van KRO Magazine. 
 
Het KRO Magazine viert deze verjaardag door met de abonnees een eigen geschiedenis-kookboek te maken, een boek met vergeten gerechten uit de jeugd van KRO-leden. Duurzaam merkenbureau Branding a Better World ontwikkelde deze campagne ‘vroeger smaakt naar meer’.
 
KRO Magazine gaat in dit jubileumjaar haar abonnees vragen welke ‘vergeten recepten’ ze wel weer eens zouden willen proeven. De redactie gaat de abonnees vragen hun lekkerste ‘vergeten gerecht’ van vroeger op te sturen, met een uitleg van de bereiding ervan en welke herinneringen de abonnees aan dit gerecht hebben. 
 
Uit alle reacties kiest de redactie elke week een vergeten recept. Dat wordt een mooi vormgegeven verhaal over het gerecht, een portret van de inzender en een achtergrondverhaal uit zijn of haar jeugd.
 

 


Media

Marketing

Economisch