Kumpany ontwikkelt themacampagne YoungCapital

03-04-2015 (07:25) - Bureaus

Uitzendbureau YoungCapital zal vanaf vandaag flink van zich laten horen met een breed in te zetten themacampagne, die is ontwikkeld en uitgevoerd door Kumpany.
 
Tot anderhalf jaar geleden heette YoungCapital nog StudentenWerk, maar na vijftien jaar is het bedrijf niet meer alleen succesvol met het uitlenen van studenten, maar ook van afgestudeerden en young professionals. Met de nieuwe campagne willen ze hun nieuwe naam en verhaal wereldkundig maken.
 
Kumpany ontwikkelde een brand key, van waaruit de positionering werd aangescherpt en het thema ontstond: ‘Zo kan uitzenden dus ook’.
 
De regisseurskeuze van Kumpany was evenmin traditioneel. In de signatuur van Norbert ter Hall, bekend van de hitserie ‘A'dam - E.V.A.’, vond men de echtheid en de jonge urban sfeer die past bij de mentaliteit en merkessentie van YoungCapital.
 

 


Media

Marketing

Economisch