Ledenaantal DDA groeit

08-07-2014 (07:40) - Bureaus

DDA werd in 2002 opgericht onder de naam PIBN door een aantal grotere full service internetbureaus. In tegenstelling tot enkele andere branche organisaties groeit de DDA snel.
 
Het doel van de oprichting destijds was onder meer de wildgroei in de zich razendsnel ontwikkelende internetindustrie tegen te gaan. De reeks afspraken bevatte kwaliteitseisen, branche-uniformiteit, een gedragscode en het faciliteren van onderlinge kennisuitwisseling. 
 
Steeds meer bureaus onderschrijven sindsdien de spelregels van de DDA Zo is het bureau a friend of mine recent toegetreden. Eerder al traden Uselab, Edenspiekermann, Perplex, Bikkelhart, Presenter en Friks toe.
 
A friend of mine is een social agency dat richt zich op merken helpen om sterke en betekenisvolle relaties te ontwikkelen met consumenten op Facebook, Twitter en Instagram. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch