Maak kennis met ‘Harm Alarm’

26-11-2014 (07:21) - Bureaus

Deze week lanceert Dienst Publiek en Communicatie in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie [Woninginbraak], de eerste commercial in een reeks tv-, print- en digitale uitingen die deel uitmaken van een nieuwe overheidscampagne over preventie. 
 
De 30-seconden durende commercial maakt gebruik van zowel real-life action als animatie en introduceert het geanimeerde personage Harm Alarm als woordvoerder in de campagne.
 
N=5 en The Ambassadors hadden de opdracht om de campagne op een verrassende en effectieve manier onder de aandacht te brengen, op een manier waarmee het publiek zich zou kunnen identificeren. Het doel van deze eerste commercial is om mensen te informeren over de manieren waarop inbrekers gemakkelijk kunnen inbreken in huizen zodat ze zichzelf beter kunnen beschermen.
 
De TVC introduceert het geanimeerde personage  Harm Alarm – een levende sirene die het publiek wijst op de verschillende thema’s rondom veiligheid. Harm Alarm zal op verschillende openbare plekken, waaronder politiebureaus, verschijnen via posters. 
 

Zoals de naam al zegt, is Harm Alarm bedoeld om mensen te wijzen op alarmerende maar ook alledaagse situaties waarin veiligheid vaak vergeten wordt. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch