MassiveMusic onder Cornetto

27-06-2014 (07:42) - Bureaus

MassiveMusic heeft een nieuwe auditieve identiteit ontwikkeld voor Cornetto (Unilever). Rode draad van het nieuwe geluid van ‘s werelds meest iconische ijsje is een catchy brand song, genaamd ‘I’m in Love’. 
 
Om het nieuwe geluid in alle markten relevant te maken, hebben lokale artiesten hun interpretatie van het nummer gegeven. Zo heeft voor de Nederlandse en Belgische markt zangeres Krystl haar draai eraan gegeven en hiermee is de brand song tevens haar nieuwe single geworden.
 
Eén van de belangrijkste elementen van de brand song is een nieuw sound logo dat MassiveMusic voor Cornetto heeft ontwikkeld. Cornetto’s sonic rebranding is onderdeel van de wereldwijd lopende ‘Cupidity’ campagne, waar internationale artiesten als Lilly Allen, Empire of the Sun en Jack Bugg aan meewerken. 
 
Voor MassiveMusic sluit dit project naadloos aan bij sonic branding projecten dat het bureau onlangs heeft gedaan voor merken als Carlsberg en Disney.
 

 


Media

Marketing

Economisch