MediaMonks start contentstudio

26-01-2015 (07:30) - Bureaus

Jelle Kolleman en MediaMonks starten de contentstudio MADE.FOR.DIGITAL. Het nieuwe bedrijf zal zich gaan bezighouden met alle facetten van contentmarketing en speelt ermee in op de sterk groeiende vraag uit de markt bij zowel bureaus als adverteerders.
 
‘We zien dat de vraag naar video content zich alleen maar doorzet. Bureaus en merken hebben een toenemende behoefte aan ‘Always on’ content naast de grote campagnes’, zegt MediaMonks algemeen directeur Victor Knaap. 
 
‘Om de content marketing vraag goed in te vullen, van strategie en executie, tot optimalisatie, moet je het hele palet aan kunnen bieden, vandaar dat we er voor hebben gekozen om daar een apart bedrijf voor op te richten. We zijn erg blij dat Jelle Kolleman het team gaat aanvoeren,  met hem aan het roer van MADE.FOR.DIGITAL hebben we pragmatische, resultaat gedreven creatief in huis die meerdere keren succesvol is geweest in het opbouwen van een bedrijf in de reclame industrie.’
 
Er wordt op dit moment al gewerkt aan content voor Nescafé en Exact Software. Daarnaast wordt ook aan klanten als KPN, Microsoft en Philips gewerkt via het andere bedrijf van Kolleman, Shoot2Share; het User Generated Video platform, wat binnen de product portfolio van MADE.FOR.DIGITAL wordt geïntegreerd.  
 

 


Media

Marketing

Economisch