Mixx’d derde voorronde-winnaar

13-02-2015 (07:19) - Bureaus

Het in Groningen en Utrecht gevestigde Mixx’d Media heeft met overtuigende cijfers de derde ronde van de New Kids on The Block-enquête gewonnen. Maar liefst 55 procent van de stemmen ging naar het jonge reclamebureau.
 
Overigens heeft de nummer twee – Reclamebureau Holland – ook reden om tevreden te zijn. Bijna een derde van de bezoekers van fonkonline koos voor het in gevestigde bureau. Op plek drie eindigt in deze derde enquête overigens Part of A Bigger Plan met een bescheiden vijf procent van de stemmen.
 
Recapitulerend: tot zover hebben we drie rondewinnaars: CONSPIRACYSINC, Made in May en Mixx’d, drie tweede plekken voor Blauw Gras, Glasnost en Reclamebureau Holland en drie nummers drie, namelijk C2B, A Friend of Mine en Part of A Bigger Plan. Allen maken ze nog kans op een plek op de longlist.
 
Vanaf 11.00 uur is het de beurt aan Sunshine and Sausages, SuperHero Cheesecake SuperHeroes, Tinker en UM Studio’s. Het is de vierde en voorlaatste stemronde. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch