New Business

08-07-2014 (07:43) - Bureaus

Hypsos Retail en Pluspoint hebben samen de pitch gewonnen voor het creëren van de rebranding van het Home Trade Center (HTC) in Nieuwegein. 
 
Het Home Trade Center in Nieuwegein wilde zowel het uiterlijk van het in- en exterieur als al haar marketing communicatie vernieuwen om zo hun doelgroepen nu en in de toekomst maximaal te kunnen blijven bedienen. 
 
Dolf Karsemeijer, account director Hypsos Retail: ‘Het Home Trade Center in Nieuwegein wordt nu De Woonindustrie. Deze naam staat voor een nieuw concept en nieuwe uitstraling van zowel het gebouw als in de marketing communicatie. Met als doel: meer exposure, meer service, meer traffic, meer omzet voor fabrikanten die zich in De Woonindustrie presenteren, retailers en woonspecialisten.’
 

Een belangrijk aspect wat verandert is de wijze waarop collecties worden getoond. De nieuwe indeling is op basis van productgroepen. Dit zorgt voor overzicht en gemak en voor kruisbestuiving tussen de verschillende aanbieders. De nieuwe ruimtes hebben een open en transparant karakter. 


Media

Marketing

Economisch