Nieuw bureau richt zich op woelige nieuwsmarkt

02-07-2014 (07:35) - Bureaus

Met Koolhoven & Partners heeft Amsterdam een nieuw communicatiebureau in de aanbieding. Het bureau speelt in op de sterk veranderende nieuwsmarkt. 
 
Door dalende advertentie-inkomsten en teruglopende oplages zien steeds meer mediabedrijven zich genoodzaakt om het mes te zetten in het personeelsbestand. Hierdoor komt de nieuwsvoorziening in Nederland steeds meer onder druk te staan. 
 
Als antwoord op deze ontwikkeling richt Koolhoven & Partners zich vrijwel volledig op een sterke nieuwsvoorziening voor mediabedrijven. Koolhoven & Partners is geen pr-bureau in de klassieke zin, maar een journalistiek communicatiebureau dat voor haar klanten journalistieke nieuwsonderwerpen professioneel en actief naar de media brengt.
 
Het bureau bestaat uit oprichter Martijn Koolhoven (eerder actief bij De Telegraaf), Romke Spierdijk (De Telegraaf, Talpa, persbureau Novum en Dagblad De Pers en medeoprichter van GeenStijl) en Lizette Touber (werkte in de televisiewereld bij G.J. Dröge’s ‘Glamourland’ en in de public relations bij onder meer Publicis Consultants | Van Sluis (nu MSLGROUP Nederland) en exPRtease).
 
Meer informatie op www.koolhovenenpartners.nl.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch