Nieuwe partners MediaMonks

06-05-2015 (09:48) - Bureaus

Digitaal productiehuis MediaMonks maakt vanochtend bekend dat Joris Pol, Jouke Vuurmans en Quinten Beek zijn aangesteld als partners. 
 
De partners dragen in hun rol bij aan de internationale groei van het productiebureau. Het ervaren trio heeft een groot aandeel in het internationale succes van het bureau en verbindt zich met deze aanstelling voor de lange termijn aan MediaMonks. 
 
Pol, Vuurmans en Beek hebben samen 27 jaar ervaring bij MediaMonks en hebben zich 'onmisbaar bewezen voor de ontwikkeling van het bureau op elk front', zegt MediaMonks CEO Victor Knaap. 'We zijn ontzettend blij om bekend te maken dat deze drie zullen blijven bijdragen aan de sterke groei die MediaMonks op dit moment doormaakt.'

Executive producer Joris Pol heeft een cruciale rol gespeeld in de transitie die MediaMonks heeft doorgemaakt van een lokale partij tot een internationaal gelauwerde partner van creatieve bureaus. Hij is nauw betrokken geweest bij het uitrollen van MediaMonks in buitenlandse markten.

Executive creative director Jouke Vuurmans heeft geholpen om MediaMonks als een creatief digitaal productiebureau neer te zetten. Op dit moment is hij als creative lead eindverantwoordelijk voor de projecten in de Verenigde Staten.

Project director Quinten Beek heeft sinds 2004 verschillende posities bij het productiebureau bekleed. Nu is hij een sleutelfiguur in zowel de technische als de operationele delen van de organisatie. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch