Ogilvy wint Rabo-pitch

10-07-2014 (07:38) - Bureaus

Rabobank heeft gekozen voor Ogilvy & Mather Amsterdam. Het bureau zat samen met Kingsday en Lemz in de pitch.
 
‘We zijn onder de indruk van het werk van Kingsday, Lemz en Ogilvy & Mather. Toch is Ogilvy & Mather er wat ons betreft het beste in geslaagd om het kenmerkende karakter van Rabobank op een aansprekende en vernieuwende manier te vertalen in een nieuwe communicatiekoers’, aldus Heleen Crielaard, verantwoordelijk voor merk & markt communicatie bij de Rabobank. 
 
Een nieuwe communicatiekoers is nodig, omdat de coöperatieve Rabobank op dit moment voor enorme veranderingen staat, met klanten die anders gaan bankieren en een markt die vraagt om andere communicatie.
 
De samenwerking tussen Rabobank en Ogilvy & Mather kenmerkt zich door co-creatie met alle partijen in de keten, openheid,  transparantie en directe betrokkenheid bij  producenten door de bank.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch