Oostenrijks Toeristenburo vraagt Buro Benk

14-01-2015 (07:28) - Bureaus

Buro Benk gaat ook dit jaar aan de slag voor het Oostenrijks Toeristenburo. Na de succesvolle samenwerking voor de wintercampagne 2014, heeft het Oostenrijks Toeristenburo Buro Benk gevraagd ook een creatieve online campagne voor de zomer 2015 te ontwikkelen.
 
Het hoofddoel van de zomercampagne 2015 is het neerzetten van Oostenrijk als attractieve en interessante zomervakantiebestemming. Oostenrijk is namelijk meer dan wandelen en fietsen alleen. Het thema van de campagne is ‘Zomergeluksmomenten’. 
 
Geluksmomenten worden vastgelegd middels foto’s, maar ook een verhaal of video kan zo’n moment vereeuwigen. De online fotowedstrijd van de wintercampagne zal daarom worden uitgebreid: naast foto’s kunnen deelnemers ook teksten en video’s uploaden of inzenden.
 

 


Media

Marketing

Economisch